مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 19:022022-08-10بين الملل

مهلت یک هفته ای مقتدی صدر برای انحلال پارلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر رهبر جریان صدر با بیان اینکه انحلال پارلمان نیازی به برگزاری جلسه پارلمان ندارد، از شورای عالی قضایی این کشور خواست حداکثر تا اواخر هفته آینده، - رهبر جریان صدر از شورای عالی قضایی عراق خواست حداکثر تا اواخر هفته آینده، پارلمان را منحل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقتدی صدر رهبر جریان صدر با بیان اینکه انحلال پارلمان نیازی به برگزاری جلسه پارلمان ندارد، از شورای عالی قضایی این کشور خواست حداکثر تا اواخر هفته آینده، پارلمان را منحل کند.

وی افزود: شاید برخی بگویند که انحلال پارلمان نیاز به برگزاری جلسه پارلمان دارد تا در مورد انحلال خود تصمیم گیری کند، اما باید توجه داشت که برخی گروه ها در برابر خواسته ملت تسلیم نخواهند شد.

صدر ادامه داد: من خطاب به نهاد های قضایی ذی ربط به ویژه شورای عالی قضایی می گویم که امیدوارم روند به ویژه پس از پایان مهلت قانونی برای انتخاب رییس جمهور و نخست وزیر تصحیح شود.

وی ادامه داد: من خطاب به دستگاه قضایی عراق می گویم که به رغم فشار های سیاسی و امنیتی، امیداریم وارد عمل شده و کار درست را انجام دهد.

رهبر جریان صدر اظهار داشت: شورای عالی قضایی بعد از موارد نقض قانون اساسی که ذکر شد، پارلمان را حداکثر تا پایان هفته آینده منحل، و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای مقتدی صدر برای انحلال پارلمان

مهلت یک هفته ای مقتدی صدر برای انحلال پارلمان