مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:422022-08-10سياسي

منطقه ویژه علم و فناوری تبریز در حالت تشریفاتی!


استاندار آذربایجان شرقی منطقه ویژه علم و فناوری را فرصتی مغتنم برای احیای جایگاه رفیع تبریز در حوزه علم و فناوری برشمرد و گفت: این منطقه باید از حالت تشریفاتی خارج شده و یک اقدام اساسی انجام شود تا بتوانیم تبریز را به عنوان منطقه آزاد فناوری در کشور مطرح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز  در جلسه هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی (ربع رشیدی)، اظهار داشت: احیای جایگاه علمی مجموعه ربع رشیدی، یکی از دغدغه های مسئولان و نخبگان استان بود که در صورت تحقق می تواند به تفوق و مرجعیت تبریز در حوزه علم و فناوری منجر شود.

 وی با اشاره به اقداماتی که در گذشته برای این منظور انجام شده است، گفت: پرداختن به کاستی ها و مذمت گذشته چندان راهگشا نیست و امروز باید با استفاده از تمام تجارب قبلی، طرحی نو برای این موضوع بیندازیم و اقداماتی انجام دهیم تا تبریز در عمل به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری مطرح شود.

  خرّم تأکید کرد: در این راستا، همه دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، پارک علم و فناوری و مراکز رشد و فناوری باید پای کار بیایند و الگویی تعریف کنیم تا هماهنگی و هم افزایی در این زمینه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه علم و فناوری تبریز در حالت تشریفاتی!

منطقه ویژه علم و فناوری تبریز در حالت تشریفاتی!