مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-10اجتماعي

فرماندار فیروزکوه: شدت سیلاب امروز کمتر از سیل قبل است/ امدادرسانی ادامه دارد


لحظاتی پیش سیلاب برخی مناطق شهرستان فیروزکوه در بر گرفت و نیروهای امداد به محل اعزام شدند، فرماندار فیروزکوه گفت: شدت سیلاب امروز کمتر از سیل قبل است و نیروهای امداد در منطقه حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمد حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه در باره سیل امروز اظهار کرد: امروز در حین عملیات امداد رسانی مردم در روستای مزداران شهرستان فیروز کوه بودیم، متوجه شدیم در چند نقطه در شهرستان وقوع سیلاب را داریم.

وی گفت: پیش از وقوع سیلاب اعلام کرده بودیم که منطقه گردشگری تنگه واشی طبق نظر ستاد مدیریت بحران شهرستان از 5 مرداد تا 20 مرداد تعطیل بود ولی با توجه به سیلاب اخیر در روستاهای نام آور، جلیزجند، کمرد، دشت امیری و محور قدیم سمنان جاری شدن سیل را داشتیم.

فرماندار فیروز کوه بیان کرد: در حال حاضر همه عوامل ستاد بحران در حال امدادرسانی به مردم هستند و شرایط به گونه ای در حال مدیریت است که مشکلات ناشی از سیلاب کم شود.

حیدری منش افزود: در روستای نام آور قطعی برق را داریم که عوامل اداره برق شهرستان به این منطقه اعزام شده اند و یک مزرعه پرورش ماهی در جاده قدیم در اثر سیل تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه سیلاب اخیر بیشتر حالت آبگرفتگی داشته و شدت کمتری نسبت به سیل قبل داریم، گفت:در روستاهای درگیر سیل فعلا آبگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار فیروزکوه: شدت سیلاب امروز کمتر از سیل قبل است/ امدادرسانی ادامه دارد

فرماندار فیروزکوه: شدت سیلاب امروز کمتر از سیل قبل است/ امدادرسانی ادامه دارد