مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-10اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی 13 محرم در یزد


رییس پلیس ‍ راهنمایی و رانندگی استان از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در مسیرهای تردد هیات های عزاداری در این شهرستان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ مهدی زارع ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همه ساله در سومین روز شهادت امام حسین (ع) برنامه هایی از سوی هیات های مذهبی در معابر عمومی برگزار می شود و هیات های سینه زنی و زنجیر زنی مسیری را می پیمایند.

وی افزود: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت های ترافیکی را به منظور پیشگیری از بروز سانحه و تسهیل در اجرای برنامه های عزاداری برای امام حسین (ع) از سوی هیات های مذهبی اعمال می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد تصریح کرد:  محدودیت های ترافیکی پلیس راهور از ساعت 0600 صبح در خیابان قیام از تقاطع بعثت تا تقاطع شهدا  آغاز شده و تا پایان نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در بعد از ظهر پنجشنبه مورخ 20 مرداد ازساعت 1600 الی 2000 به علت برگزاری عزاداری هیئت های مذهبی در حسینه بعثت تقاطع بعثت مسدود می باشد و ماموران پلیس راهور از تردد خودروها از تقاطع شهدا  به سمت خیابان قیام، تقاطع ایرانشهر به سمت تقاطع بعثت و تقاطع دولت آباد به سمت تقاطع بعثت و میدان گل سرخ به سمت تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی 13 محرم در یزد

اعلام محدودیت های ترافیکی 13 محرم در یزد