مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-10سياسي

سردار رفیعی آتانی: افق سردار شهید حسین همدانی فتح قدس بود


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: شهید همدانی مسئولیت طراحی و شناسایی در عملیات بیت المقدس را به عهده داشت و وقتی در فتح المبین در کنار سردار شهبازی قرار گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با رسانه قدرتمند ارتباط بین مردم و مسئولان، موثر خواهد بود و بر این اساس نیز فعالین رسانه ای باید با بصیرت و با تکیه بر مبانی مکتب عاشورا و راه حسین بن علی(ع) حرکت کنند.

وی افزود: زمانی که ابا عبدالله(ع) حج خود برای جنگ نیمه تمام را رها نکرد بلکه در منزلگاه های مختلف که توقف داشتند با کاروان ها و مردم چهره به چهره به گفتگو می پرداخت و برای مردم تبیین می کرد که چرا بیعت با ظلم را نمی پذیرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: واقعه کربلا قطعه ای از زندگی ابا عبدالله(ع) بوده و نباید در آن نیم روز حادثه بمانیم.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: اگر زینب کبری(س) در همان ابتدا مسئولیت جامعه را برای روشنگری به عهده نمی گرفت همه چیز تمام شده بود اما با شجاعت آن حضرت، شرایط تغییر کرد و پس از آن واقعه همواره این دوست داران عاشورا هستند که زمین جدید برای مقابله با کفر خلق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: افق سردار شهید حسین همدانی فتح قدس بود

سردار رفیعی آتانی: افق سردار شهید حسین همدانی فتح قدس بود