مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-10سياسي

برنامه هفتم و فرصت حضور جوانان برای پیشرفت همه جانبه کشور


بیانیه گام دوم در واقع تبیین طرح راهبردی و کلان کشور برای تمدن سازی است، این تمدن ساز را می توان به حضور جوانان برای پیشرفت همه جانبه کشور تعبیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه، هشتاد و ششمین نشست علمی-تخصصی با مدیریت علمی محسن لبخندق؛ معاون پژوهشی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) و همچنین با سخنرانی: میثم یاوری؛ جامعه شناس و کارشناس برنامه ریزی راهبردی در حوزه فرهنگ، حجت الاسلام سید محمد حسین هاشمیان؛ دانشیار دانشگاه باقر العلوم (ع)، با مشارکت فعال جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب­نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه­های اجرایی ملّی و استانی به صورت مجازی برگزار شد.

مدیرعلمی نشست محسن لبخندق؛ معاون پژوهشی دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)  در ابتدای نشست گفت: مدل های موفقی مثل جهاد سازندگی و بسیج مردم از ابتدای پیروزی انقلاب همواره راه گشای رفع نیاز های کشور بوده است اما متاسفانه این ابتکارات کم نظیر توسط نهاد علمی کشور مدل سازی نشده است.

وی با اینکه انقلاب اسلامی در ذات خود یک پدیده فرهنگی است ادامه داد: پس از انقلاب، مقام معظم رهبری دو نقش نظریه پردازی و گفتمان سازی را به صورت همزمان برعهده گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هفتم و فرصت حضور جوانان برای پیشرفت همه جانبه کشور

برنامه هفتم و فرصت حضور جوانان برای پیشرفت همه جانبه کشور