مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-10ورزشي

برنامه حضور وزرا در سفر استانی رییس جمهور به استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در برنامه های سفر رییس جمهور محترم به استان کرمان وزیر امور اقتصادی و دارایی ظهر روز جمعه 21 مرداد ماه به عنوان نماینده دولت، به شهرستان سیرجان سفر می کند.

 سیداحسان خاندوزی پس از دیدار با خانواده شهداء در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می کند و از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان هم بازدید خواهد داشت.

گفتنی است: وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح این روز در شهرستان بردسیر حضور خواهد یافت و عملیات اجرایی یک کارخانه معدنی مربوط به شرکت گهر زمین سیرجان با حضور وی آغاز می شود.

روز جمعه 21 مرداد ماه، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان های انار و رفسنجان، دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های بم و نرماشیر، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های ریگان و فهرج، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور به شهرستان کرمان، دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان های رودبار جنوب و کهنوج، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد سفر می کنند تا به عنوان نماینده ویژه آیت الله رییسی، بررسی مسائل و مطالبات، بازدید از طرح ها و پروژه ها، دیدار با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حضور وزرا در سفر استانی رییس جمهور به استان کرمان

برنامه حضور وزرا در سفر استانی رییس جمهور به استان کرمان