مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-10اقتصادي

سازمان بنادر: آلودگی نفتی ساحل کنگان بوشهر/ منشاء به احتمال زیاد فروزان است


شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: سازمان بنادر در سنوات اخیر بیش از 10 هزار میلیارد تومان تجهیزات، امکانات و شناور برای پاکسازی سواحل خریداری کرده است تا محیط زیست کمتر دچار آسیب شود.

- سازمان بنادر: آلودگی نفتی ساحل کنگان بوشهر/ منشاء به احتمال زیاد فروزان است شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: سازمان بنادر در سنوات اخیر بیش از 10 هزار میلیارد تومان تجهیزات، امکانات و شناور برای پاکسازی سواحل خریداری کرده است تا محیط زیست کمتر دچار آسیب شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در تصاویر هوایی آلودگی های نفتی در طول ده ها کیلومتر موجب آلودگی ساحل کنگان شده اند که منشاء آن به احتمال زیاد چاه های فروزان است که برای اطمینان بیشتر همچنان بررسی ها ادامه دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمد شکیبی نسب روز چهارشنبه اظهار کرد: به محض اطلاع از آلودگی نفتی در منطقه کنگان و بنک تیم مقابله با آلودگی به منطقه اعزام شد و در بررسی اولیه منشاء این آلودگی انتقال نفت خام از کشتی به کشتی عنوان شد.

  وی بیان کرد: در تصاویر هوایی و بررسی های بعدی مشخص شد تاربال ها یا همان گلوله های قیرمانند در طول ده ها کیلومتر موجب آلودگی شده اند که منشاء آن به احتمال زیاد چاه های فروزان است که برای اطمینان بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر: آلودگی نفتی ساحل کنگان بوشهر/ منشاء به احتمال زیاد فروزان است

سازمان بنادر: آلودگی نفتی ساحل کنگان بوشهر/ منشاء به احتمال زیاد فروزان است