مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-10سياسي

ایجاد 1700 شغل در سنندج طی سال جاری/تمرکز فرمانداری بر رفع مسایل حاشیه نشینی است


فرماندار سنندج از پرداخت 116 میلیارد تومان تسهیلات و ایجاد 1700 شغل طی سال جاری در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری بعد از ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج با تسلیت ایام محرم و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاری شغل نیست، هنری آمیخته با عشق و علاقه است که خبرنگار در شیرینی ها و تلخی ها حضور دارد و با مشقت ها و سختی های فراوان همراه است.

وی افزود: خبرنگاری حرفه ای سخت و طاقت فرسات اما در کردستان سخت تر و راه رفتن روی لبه تیغ است، چون اگر خدای ناکرده اشتباهی را مرتکب شوند منبع خوراک رسانه های ضدانقلاب می شوند.

به گفته عسکری، اگرچه امروزه فضای مجازی میدان تاخت و تاز شایعه پراکنان شده است اما بازهم اعتماد به رسانه های شناسنامه دار وجود دارد لذا خبرنگاران و اصحاب رسانه باید رویدادها را براساس واقعیت ها و بصورت شفاف روایت کنند.

فرماندار سنندج در ادامه عنوان کرد: 17 مرداد بهانه ای برای ابراز پاسداشت و تبریک به افرادی است که وقت خود را وقف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به جامعه کرده اند.

وی ادامه داد: معتقدم خبرنگاران، مجاهدان عرصه تبیین هستند که باید در حوزه های مطالبه گری، عملیات روانی و سواد رسانه ناظر به قوانین شناخت باشد و از هر نظر خود را غنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 1700 شغل در سنندج طی سال جاری/تمرکز فرمانداری بر رفع مسایل حاشیه نشینی است

ایجاد 1700 شغل در سنندج طی سال جاری/تمرکز فرمانداری بر رفع مسایل حاشیه نشینی است