مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 16:122022-08-10سياسي

مطالبه گری و انتقاد سازنده رسالت اصلی خبرنگاران است


رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه گری و انتقاد سازنده برای رفع مشکلات، کم و کاستی ها در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار و رییس شورای شهر اردبیل عصر امروز با حضور در مجموعه خبرگزاری فارس اردبیل به مناسبت روز خبرنگار با خبرنگاران این خبرگزاری دیدار کردند.

 محمود صفری شهردار اردبیل در این جلسه با اشاره به اینکه خبرنگاران در ردیف اول مطالبه گری قرار دارند اظهار کرد: رسالت اصلی خبرنگاران مطالبه گری و انتقاد سازنده برای رفع کم و کاستی ها در جامعه است؛ اصحاب رسانه در سطح جامعه موقعیت خاص و نقش حساسی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار باید منتقد باشد افزود: انتقاد سازنده قطعا برای پیشرفت جامعه و شهر موثر خواهد بود، اما در این بین فضاسازی های به دور از واقعیت همراه با تخریب افراد و شخصیت ها را نمی توان به معنای انتقاد قلمداد کرد و معنای انتقاد سازنده با تخریب متفاوت است.

شهردار اردبیل ادامه داد: جهاد تبیین در شرایطی مطرح شد که هجمه فرهنگی تا کوچه و خیابان ها نفوذ کرده بود و باید اذعان کرد که در عرصه جهاد تبیین و احیای فرهنگ ناب اسلامی خبرنگاران نقش سازنده ای دارند.

 انتقاد جزو جدایی ناپذیر رسالت خبرنگاری است جواد انصاری رییس شورای شهر اردبیل، عرصه خبرنگاری را مسوولیتی خطیر و ارزشمند دانست و گفت: آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری و انتقاد سازنده رسالت اصلی خبرنگاران است

مطالبه گری و انتقاد سازنده رسالت اصلی خبرنگاران است