مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-10سياسي

محتوای 30 کانتینری که پس از 13 سال در گمرک بوشهر باز شد+ عکس


محمد شکیبی نسب مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به موضوع 30 کانتینری که با حضور رییس قوه قضاییه بعد از 13 سال فک پلمپ شد، اظهار کرد: عملیات کانتینری در بندر بوشهر از سال 82 شروع شد و تا امروز نزدیک به دو میلیون و 110 هزار کانتینر در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی گفت: سیستم و پایش کانتینرها در عملیات کانتینری از سال 82 تا 89 به صورت دستی و کاغذی انجام می شده اما از سال 89 به بعد، سازمان بنادر اطلاعات خود را از آمارگیری دستی به سیستم الکترونیکی منتقل ساخت؛ بر این اساس ممکن است به دلیل خطای انسانی در این نقل و انتقال ها، آمار به درستی ثبت نشده باشد.

وی ادامه داد: سامانه های بندری دو سال پیش مورد حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعات به طور کامل از بین رفت که سرانجام با تلاش همکاران اطلاعات مجدد ثبت شد، بنابراین در آن زمان هم ممکن است خطای انسانی صورت پذیرفته باشد.

شکیبی با بیان اینکه از اسفند ماه 1400 شمارش میدانی همه کانتینرها انجام و با سامانه مطابقت داده شد بیان داشت: در پی عملیات شمارش میدانی کانتینرها 30 کانیتر بدون هویت و بدون صاحب یافت شد.

محمد شکیبی نسب اشاره داشت: بی هویت بودن 30 کانتینر باعث شد به صورت غیر رسمی موضوع را به دستگاه های نظارتی استان اعلام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای 30 کانتینری که پس از 13 سال در گمرک بوشهر باز شد+ عکس

محتوای 30 کانتینری که پس از 13 سال در گمرک بوشهر باز شد+ عکس