مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-10سياسي

اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا اشعث گونه به جریان مقاومت می تازند


حوزه علمیه استان اصفهان در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت این سخنان، از مراجع قضایی خواستار رسیدگی به اهانت آن ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حوزه علمیه استان اصفهان در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت این سخنان، از مراجع قضایی خواستار رسیدگی به اهانت آن ها شدند.

در ابتدای آن آمده است: بار دیگر دست های آلوده جریان نفاق به حرکت درآمد و این بار با تحریک فتنه گر آشوب 88 در روزهای شهادت سیدالشهداء، قلم توهین به رهروان راهش حرکت داد؛ فردی که به قانون اساسی جمهوری اسلامی اساساً پایبند نیست و قانون شکنان و اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا را مردان خدا خطاب می کند، این بار هم در همان راستا و در همان ایام زمزم انقلاب را به گفتار پلیدش آلوده نمود.

در ادامه بیان شده است: اسلام ناب محمدی از صدر اسلام گرفتار عبدالله بن ابی ها بوده و همواره در جریان اصیل شیعی جبهه نفاق در صدد آسیب زدن به پیکره اعتقادی شیعیان با آماج شبهات بوده اند؛ فردی معلوم الحال که سردار دل ها را با لحنی اهانت بار خطاب و کج دهنی به میلیون ها ایرانی عاشق که در تشییع این خادم ملت داشته اند می کند و شهدای مظلوم مدافع حرم عمه سادات را با سخیف ترین کلمات توصیف می کند، حتماً اعتقادی به هیهات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا اشعث گونه به جریان مقاومت می تازند

اهانت کنندگان به عزای سیدالشهدا اشعث گونه به جریان مقاومت می تازند