مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-10سياسي

استاندار زنجان: مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در نشست خبری با خبرنگاران تبریک 17 مرداد و با قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از این افراد با آگاهی مسائل را منعکس می کنند.

استاندار زنجان در ارتباط با سوال خبرنگار فارس در زمینه تغییر مدیران گفت: از روز اول گفتیم که دولت عوض شده است و مدیران قبلی هم جزو داشته های نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه چیز در این حوزه نسبی است، اما همه تلاش من انتخاب بهترین مدیر بوده است، مدیری که دانش و توان و انرژی داشته باشد، اضافه کرد: برخی از مدیران عوض شدند با توجه به اینکه جایگاه ها، جایگاه هایی بود که بر مبنای حرکت فرهنگی کشور باید عوض شوند، اما این را تأکید می کنم که برای انتخاب مدیران هم تحت فشار نیستم.

افشارچی با بیان اینکه نه تنها فرمانداران بلکه عملکرد کل مدیران بررسی می شود، اضافه کرد: برخورد با مدیران بر اساس عملکرد شان انجام می شود.

استاندار زنجان گفت: تلاش من این بود که بهترین مدیران را انتخاب کنم، اما بعضی وقت ها احساس میکنم انتخابم آن چیزی که باید باشد، نیست.

وی افزود: عملکرد مدیر ممکن است باعث تغییر آن مدیر شود و بررسی عملکرد مدیران را به عنوان یک ماموریت به بازرسی استانداری اعلام کرده ام و هر سال تصمیم گیری در خصوص مدیران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند

استاندار زنجان: مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند