مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-10اجتماعي

ثبت نام 130 هزار متقاضی سفر اربعین در خراسان رضوی


با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین پیش ثبت نام پیاده روی اربعین از 10 تیر ماه در سامانه سماح آغاز شده است که تاکنون 129 هزار و 289 نفر برای زیارت اربعین حسینی در این استان پیش ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان خراسان رضوی، جواد شاد اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی اربعین پیش ثبت نام پیاده روی اربعین از 10 تیر ماه در سامانه سماح آغاز شده است که تاکنون 129 هزار و 289 نفر برای زیارت اربعین حسینی در این استان پیش ثبت نام کرده اند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ابراز کرد: از این تعداد 93 هزار و 574 متقاضی از شهر مشهد هستند.

وی با اشاره به مصوبه ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: قرار بود پیش ثبت نام تا 17 مرداد ماه ادامه داشته باشد که به علت درخواست های متقاضیان و شرط ثبت نام در سامانه برای عبور از مرز برای شرکت در اربعین حسینی، این مهلت تا 21 مرداد ماه امسال تمدید شد.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی با بیان این که در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام می شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست اظهار داشت: پیش ثبت نام از متقاضیان هیچ گونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام نخواهد داشت و نحوه و زمان ثبت نام قطعی در آینده از طریق ستاد مرکزی اربعین کشور اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 130 هزار متقاضی سفر اربعین در خراسان رضوی

ثبت نام 130 هزار متقاضی سفر اربعین در خراسان رضوی