مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-10سياسي

افزایش پرونده های «تصادف» در دستگاه قضا


براساس آمارهای موجود مشخص شده است که موضوع تصادفات رانندگی و ایراد صدمه غیرعمدی ناشی از آن جزو پنج ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از قوه قضاییه، نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه صبح امروز با حضور مقامات عالی قوه قضاییه و مسئولان ارشد بیمه و سندیکای بیمه گران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم که مراسم محرم امسال نیز مانند سال های گذشته به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به روز خبرنگار، گفت: این روز را به اصحاب رسانه تبریک می گویم، مسئولیت سنگینی بر روی دوش خبرنگاران است و کما اینکه در گذشته این وظیفه را به درستی انجام داده اند، انتظار دارم تا در آینده نیز این رسالت به نحو احسن توسط اصحاب رسانه در جامعه انجام شود.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: براساس آمارهای موجود مشخص شده است که موضوع تصادفات رانندگی و ایراد صدمه غیرعمدی ناشی از آن جزو پنج ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی است.

وی افزود: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا مشخص شود چگونه می تواند این پرونده ها را در خارج از دستگاه قضا بررسی کنیم و پرونده قضایی برای اینگونه موارد تشکیل نشود، بنابراین شرکت بیمه نقش اساسی در این خصوص دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پرونده های «تصادف» در دستگاه قضا

افزایش پرونده های «تصادف» در دستگاه قضا