مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-10ورزشي

پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون


یک هزار و 229 نفر مازندرانی در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه پیوستند.

-  عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری به اجرای طرح اهدای خون در قالب طرح ایثار حسینی اشاره و اظهار کرد: یک هزار و 229 نفر مازندرانی  در تاسوعا و عاشورای حسینی با مراجعه به مراکز انتقال خون استان به پویش ایثار حسینی(ع) اهدای خون آگاهانه پیوستند.

وی افزود: در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال،یک هزار و 229 نفر از مردم مازندران به مراکز انتقال خون و تیم های سیار مراجعه کردند که از این تعداد یک هزار و 2 نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: از مجموع اهدای خون،550 نفر اهداکننده مستمر، 350 نفر  اهداکننده با سابقه و 100 نفر نیز برای اولین بار خون اهدا کردند؛ که سهم بانوان 33 واحد خون بوده است.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: دهه اول محرم 5 هزار و 622 نفر از عزاداران حسینی به مراکز انتقال خون و تیم های سیار مراجعه کردند که از این تعداد مراجعه، 4هزار و 470 واحد خون جمع آوری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه نیاز بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی دائمی و همیشگی است؛ از شهروندان ایثارگر مازندرانی درخواست کرد: در صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون

پیوستن بیش از هزار مازندرانی به پویش ایثار حسینی برای اهدای خون