مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-10اقتصادي

افزایشی در قیمت نان نداریم/ برخورد با تخلف در چرخه توزیع آرد


استاندار همدان با بیان اینکه افزایشی در قیمت نان اعمال نمی شود گفت: با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در شورای آرد و نان استان همدان با بیان اینکه قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است اظهار کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه آرد بدون افزایش قیمت و با نرخ ثابت بین نانوایی های سنتی با قیمت قبل توزیع می شود گفت: تشدید بازرسی های تخصصی و برخورد با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد و نیز فروش های غیرمجاز و خارج از شبکه در حال انجام است.

استاندار همدان ادامه داد: نظارت و کنترل تعزیرات و مجموعه های نظارتی بر نحوه توزیع آرد و نیز شبکه های بهداشتی با محوریت شورای آرد و نان، صمت و فرمانداران انجام می شود.

وی با بیان اینکه کارخانه تولید آرد مکلف به حمل آرد سهمیه و تحویل تا نانوایی است تأکید کرد: اگر کارخانه در حمل آرد به نانوایی ها کوتاهی و یا تاخیری داشته باشد متخلف محسوب شده و سهمیه گندم آن کارخانه قطع خواهد شد و کارخانه دیگری جایگزین می شود.

قاسمی فرزاد گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی های سراسر استان یک هزار و 721 واحد نانوایی در استان مجهز به دستگاه های کارتخوان هوشمند تحت مدیریت بانک سپه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایشی در قیمت نان نداریم/ برخورد با تخلف در چرخه توزیع آرد

افزایشی در قیمت نان نداریم/ برخورد با تخلف در چرخه توزیع آرد