مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-10سياسي

مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند/دولت عوض شده، مختار خروج نکرده


استاندار زنجاندر ارتباط با حذف مجردها از نهضت مسکن ملی هم گفت: حذف واژه خوبی نیست، اما طبق آنچه که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اولویت مسکن با متقاضیان متاهل بوده و در حال حاضر نیز غربالگری ها انجام شده است و منطق حکم می کند که اولویت تحویل مسکن با متاهل ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در نشست خبری با خبرنگاران تبریک 17 مرداد و با قدردانی از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از این افراد با آگاهی مسائل را منعکس می کنند.

استاندار زنجان در ارتباط با سوال خبرنگار فارس در زمینه تغییر مدیران گفت: از روز اول گفتیم که دولت عوض شده است مختار خروج نکرده است و مدیران قبلی هم جزو داشته های نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه همه چیز در این حوزه نسبی است، اما همه تلاش من انتخاب بهترین مدیر بوده است، مدیری که دانش و توان و انرژی داشته باشد، اضافه کرد: برخی از مدیران عوض شدند با توجه به اینکه جایگاه ها، جایگاه هایی بود که بر مبنای حرکت فرهنگی کشور باید عوض شوند، اما این را تأکید می کنم که برای انتخاب مدیران هم تحت فشار نیستم.

افشارچی با بیان اینکه نه تنها فرمانداران بلکه عملکرد کل مدیران بررسی می شود، اضافه کرد: برخورد با مدیران بر اساس عملکرد شان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند/دولت عوض شده، مختار خروج نکرده

مجردها از نهضت ملی مسکن حذف نشده اند/دولت عوض شده، مختار خروج نکرده