مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-10سياسي

تجمع مردم همدان علیه فتنه گران در توهین به سردارهمدانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز دانشجویان بسیجی و ولایی استان همدان در محکومیت هتک حرکت یکی از سران فتنه به شهید مدافع حرم سرلشکر شهید حاج حسین همدانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویان نسبت به این هتک حرمت در مزار شهید همدانی اظهار کرد: این روزها توهین به سردار همدانی مشابهت پیدا کرد به جریانی که در کربلا رخ داد، حضرت زینب کبری(س) وقتی دشمن جنازه های خود را دفن کرد ولی شهدای بی سر کربلا را رها کرد، فرمودند هر چند که اینها در بین فرعونیان زمین ناشناخته باشند، اما در نزد ملائکه آسمان شناخته شده هستند .

  وی ادامه داد: عمدتا شهدای مدافع حرم در بین فتنه گران مغضوب هستند اما آنها بدانند این شهدا در بین آزادگان جهان و در بین دلدادگان نظام اسلامی و ولایت محبوب هستند و امروز در هیچ کوی و برزنی در سوریه نیست که یادی از شهید همدانی نکنند.

  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مقاومت امروز در شهرها و روستاهای سوریه مدیون اقدامات شهید همدانی در جبهه مقاومت است که این حرکت امروز نیز جاری و ساری بوده و در امتداد رویکرد این شهید عزیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع مردم همدان علیه فتنه گران در توهین به سردارهمدانی

تجمع مردم همدان علیه فتنه گران در توهین به سردارهمدانی