مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-10اقتصادي

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !


آیا تابحال برای شما هم پیش آمده که در حال وب گردی و یا حتی گشت و گذار داخل یک مرکز خرید باشید و با دیدن واژه ی تخفیف لحظه ای توقف کرده و شرایط آن را جویا شوید؟ اکثر ما دوست داریم تا همواره خریدی به صرفه و همراه با تخفیف فراوان داشته باشیم و خب چه چیزی .

- بانی مد از جمله فروشگاه های آنلاین است که همواره خرید با تخفیف و به صرفه مشتریان را سرلوحه ی کار خود قرار داده است و در راستای رسیدن به این مهم، به صورت دوره ای و به مناسبت های گوناگون، با طراحی بازی و گردونه‎ هایی، جوایز و شانس هایی را به مشتریان و مخاطبان خود جهت خریدی پر تخفیف و رضایت بخش تقدیم می کند.

یکی از این بازی ها که هم اکنون می ‎توانید در آن شرکت کنید، چرخ گردون شانس روزانه است که شما می توانید با 3 بار چرخاندن این گردونه، شانس های متعددی را از آن خود کرده و خرید پرتخفیفی را تجربه کنید.

روزانه کلی شانس بگیرید! اگر با چرخ گردون بانی مد آشنایی داشته باشید، حتما می دانید که می توانید با هر شماره همراه، 3 بار گردونه را بچرخانید و در 3 خرید مجزا، از شانس هایتان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که تنها 24 ساعت فرصت استفاده از شانس های دریافتی تان را دارید.

پس، از همین حالا لیست اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید تا بدون عجله و سر فرصت بتوانید بهترین استفاده را از شانس هایی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !

تخفیف، شگرد فروش یا واقعیت !