مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-10پزشكي

سرماخوردگی تابستانی همان کرونا است


رییس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: هیچ زمانی در مرداد این حجم از سرماخوردگی را شاهد نبودیم و باید دانست که اگر شیوه نامه های بهداشتی همچنان رعایت نشود و مردم اقدام به تزریق واکسن نکنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دهقان منشادی رییس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: وقتی فردی اقدام به تزریق واکسن می کند، پس از مدتی ایمنی بدن ناشی از واکسن کاهش پیدا می کند، از طرفی ما به طور مداوم با سویه های جدید مواجه هستیم و اکنون در کشور ما سویه های BA 5 و BA 4 غالب است، به طوری که به عنوان سویه واکسن گریز هم شناخته می شوند، هرچه ما دزهای تقویت کننده را بیشتر تزریق کنیم، ابتلا به بیماری کرونا به ویژه به شکل شدید کاهش پیدا می کند.

او ادامه داد: عادی انگاری بسیار نگران کننده ای را در جامعه شاهد هستیم، در عمل بسیاری از مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند.

دهقان منشادی گفت: درست است که مردم در موج هفتم به شکل خفیف بیماری کرونا مبتلا می شوند اما بیماران زمینه ای، سرطانی و افراد با سن بالا مستعد ابتلا به اشکال شدید بیماری هستند و شاهد مرگ و میر این افراد هستیم.

به گفته رییس بیمارستان امام خمینی (ره)، مردم باید هر چه سریع تر دزهای تقویت کننده را تزریق کنند، ما در بیمارستان امام خمینی شاهد هستیم که اغلب افراد مبتلا به امیکرون دز تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرماخوردگی تابستانی همان کرونا است

سرماخوردگی تابستانی همان کرونا است