مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:572022-08-10سياسي

نائب رییس مجلس: مطالبه گری توأم با اخلاق، ارزشمند است


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حکمرانی کشور در حال حاضر نیازمند بصیرت و جهاد تبیین است و مطالبه گری زمانی ارزشمند است که با اخلاق همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد ظهر امروز با حضور در خبرگزاری فارس اردبیل اظهار کرد: حکمرانی کشور در حال حاضر نیازمند بصیرت و جهاد تبیین است و مطالبه گری زمانی ارزشمند است که با اخلاق همراه باشد.

وی در این دیدار که مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر این مجموعه برگزار شد، به اهمیت رسانه در جامعه امروزی اشاره کرد و افزود: مطالبه گری در استان با حفظ اخلاق از ویژگی های یک رسانه مردمی و خبرنگار مطالبه گر است و انعکاس اخبار و پیگیری مطالبات مردمی، زمانی ارزشمند است که روی مدار اخلاق انجام گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گذر از مسائل جزیی و پیگیری مباحث کلان کشور با تمرکز بر روی مباحث اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جامعه با اشاعه اخلاق و ویژگی های کارگزاران در نظام اسلامی از سوی رسانه، می تواند در تحقق اهداف و پیشرفت و توسعه کشور موثر واقع شود.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای متخصص در پست های سازمانی، گفت: سرمایه گذاری بر روی علم آورده چند برابری دارد و اهمیت و ارزش قائل شدن بر علم و توانایی و توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس مجلس: مطالبه گری توأم با اخلاق، ارزشمند است

نائب رییس مجلس: مطالبه گری توأم با اخلاق، ارزشمند است