مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-10سياسي

کفعمی: بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را احصا کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس گفت: - مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: مجموعه بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی احصا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدحسین کفعمی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس گفت: مجموعه بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی احصا کرده است.

کفعمی بر ترسیم نقشه عملیاتی برای پیشروندگی بهتر در عرصه گفتمانی جهاد تبیین تاکید و تصریح کرد: در جهاد تبیین باید عمل به هنگام صورت گیرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه طرح جامع کشوری راه مهندسی توسط این مجموعه در سراسر کشور در حال اجرا است ادامه داد: با اجرای این طرح، ان شاء الله در سال های آینده علاوه بر هدایت بسیاری از نخبگان به سمت مسائل موجود در کشور، گامی مهم به سمت تحول بزرگ آموزشی و تربیتی در دانشگاه ها برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفعمی: بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را احصا کرده است

کفعمی: بسیج دانشجویی مسائل اولویت دار ملی را احصا کرده است