مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-10سياسي

تقارن عاشورا و روز خبرنگار پیام های مهمی در بردارد


فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: تقارن عاشورا و روز خبرنگار از لحاظ آگاه سازی مردم و مسئولیت پذیری بسیار قابل توجه است که می تواند پیام های مهمی در بر داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، روح الدین یوسفوند پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران که در ستاد فرماندهی انتظامی زرندیه برگزار شد، گفت: تقارن عاشورا و روز خبرنگار از لحاظ آگاه سازی مردم و مسئولیت پذیری بسیار قابل توجه است که می تواند پیام های مهمی در بر داشته باشد.

  وی با بیان اینکه خوشبختانه خبرنگاران شهرستان همواره خط و مشی نظام را در پیش داشته و هیچگونه تخطی از آنان دیده نشده است، افزود: یک خبرنگار خوب باید به زوایای مختلف جامعه خود آگاه باشد و با ذوق و استعداد جامعه را از رویدادها باخبر سازد.

وی افزود: برای گرامیداشت روز خبرنگار یک روز کافی نیست چراکه این عزیزان شبانه روز و در شرایط مختلف بدون داشتن حقوق و برخی مزایا تلاش می کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه دستگاه ها باید تعامل خوبی با رسانه ها داشته باشند، اظهار کرد: انتقاد خبرنگاران قطعا برای جامعه و دستگاه ها راهگشاست چرا که خبرنگار علاوه بر پوشش نقاط قوت می بایست برای تقویت دستگاه ها و جامعه نقاط ضعف را نیز گوشزد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقارن عاشورا و روز خبرنگار پیام های مهمی در بردارد

تقارن عاشورا و روز خبرنگار پیام های مهمی در بردارد