مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-10سياسي

رسانه ها خط مقدم میدان نبرد هستند


فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز رسانه ها و خبرنگاران خط مقدم میدان نبرد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: قیام امام حسین (ع) و نقش ایشان در زندگی همه ما از هر نقش و اثری بالاتر است و در واقعه عاشورا همه موضوعات از جمله الگوسازی برای استقامت، دوست داشتن و .

دیده می شود.

وی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روزخبرنگار، گفت: از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه و خبرنگاران با پلیس فارس در راستای توسعه نظم و امنیت استان تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه جامعه بدون خبرنگار هیچ اثری ندارد، افزود: درصد بالایی از احساس امنیت که در سطح جامعه وجود دارد، حاصل اقدامات ارزشمند و هنرمندی خبرنگاران است.

سردار حبیبی افزود: مردم به احساس آرامش نیاز دارند و نقش شما خبرنگاران در این راستا بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: طی 3 سال اخیر، مرکز اطلاع رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس فارس رتبه برتر در سطح کشور را کسب کرده که این موفقیت حاصل تعامل، همفکری و همراهی بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها خط مقدم میدان نبرد هستند

رسانه ها خط مقدم میدان نبرد هستند