مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-10سياسي

مشاور خائن پشت پرده یادداشت میرحسین موسوی کیست؟


نباید از اصل یادداشت ترجمه شده عربی میرحسین که مقدمه نگارنده اش بر ترجمه عربی بیانیه های جنبش فتنه گر سبز است به راحتی گذشت.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- مهدی جهان تیغی: انتشار بخشی از یادداشت میرحسین موسوی که مقدمه او بر ترجمه عربی بیانیه های جنبش جعلی به اصطلاح سبز است با واکنش های متعددی رو به رو شده.

ولی پشت پرده این یادداشت چیست؟! یک: در وهله اول مجموعه ای از دلایل برای انتشار و نوع محتوای این یادداشت می توان برشمرد.

از میرحسین تندمزاج که خاطره خوبی از ایام عاشورا 88 ندارد و اساس افول خود را از آن نقطه می بیند، انتظار اینکه یک روز بعد از عاشورای 1401 دوباره با یاددآوری آن خاطره عصبانی شده و مجوز انتشار علنی یادداشتش را داده، هیچ بعید نیست.

ضمن اینکه برای میرحسینی که فکر می کرد مثل یک قهرمان در افکار عمومی زنده خواهد ماند ولی در این چند سال به فراموشی سپرده شد، راهی جز اقدامات انتحاری برای جلب توجه باقی نمانده است.

دو: با بازدداشت تاج زاده، جریان فتنه و اصلاح طلبان افراطی به نوعی تریبون و بلندگوی خود را از دست دادند و بعید نیست خواسته باشند دوباره با میرحسین یک بلندگو دیگر را روشن کنند.

اما طی هفته های گذشته دشمن که از ایجاد اغتشاش به بهانه برخی نارضایتی ها و مطالبات معیشتی و صنفی ناامید شده بود، با تمام توان تلاش کرد که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور خائن پشت پرده یادداشت میرحسین موسوی کیست؟

مشاور خائن پشت پرده یادداشت میرحسین موسوی کیست؟