مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-10سياسي

تصادفات رانندگی جزو 5 ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز چهارشنبه در نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه که با حضور مسئولان ارشد بیمه و سندیکای بیمه گران برگزار شد افزود: - حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق گفت: بر اساس آمار های موجود، موضوع تصادفات رانندگی و ایراد صدمه غیرعمدی ناشی از آن جزو پنج ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز چهارشنبه در نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه که با حضور مسئولان ارشد بیمه و سندیکای بیمه گران برگزار شد افزود: خداوند را شاکر هستیم که مراسم محرم امسال نیز مانند سال های گذشته به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: این روز را به اصحاب رسانه تبریک می گویم، مسئولیت سنگینی بر روی دوش خبرنگاران است و کما اینکه در گذشته این وظیفه را به درستی انجام داده اند؛ انتظار دارم تا در آینده نیز این رسالت به نحو احسن توسط اصحاب رسانه در جامعه انجام شود.

مصدق افزود: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا مشخص شود چگونه می توان این پرونده ها را در خارج از دستگاه قضا بررسی کنیم و پرونده قضایی برای اینگونه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات رانندگی جزو 5 ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی

تصادفات رانندگی جزو 5 ردیف اول پرونده های وارده به دستگاه قضایی