مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-10سياسي

بنیاد علوی مسئولیت اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان را بر عهده دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه 13 مرداد، وحید خاوه ای مدیر عامل بنیاد علوی ضمن بازدید از بخش های مختلف رویداد ملی همه باهم گفت: - مدیر عامل بنیاد علوی گفت: یادگیری خیلی اهمیت دارد و باید از تجارب گذشته درس بگیریم تا به سمت بهتری حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پنجشنبه 13 مرداد، وحید خاوه ای مدیر عامل بنیاد علوی ضمن بازدید از بخش های مختلف رویداد ملی همه باهم گفت:بنیاد علوی مسئولیت اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان را بر عهده دارد و ماموریتی که ما دنبال می کنیم عمدتا متمرکز بر اجرای الگو های آبادانی، پیشرفت منطقه ای و توانمند سازی تهی دستان است که به طور خاص در دهه 90 در بنیاد این کار پیگیری شده و تا به امروز ادامه دارد.

خاوه ای تاکید کرد اقداماتی که ما انجام می دهیم تماما در مناطق محروم است و به صورت متمرکز در 40 منطقه محروم حضور داریم.

اقدامات مختلفی در حوزه عمرانی، فرهنگی و اموزشی، بحث اشتغال و کارآفرینی، کمک به افزایش درآمد خانواده ها و همینطور موضوعات مربوط به سلامت و بهداشت انجام می دهیم که اثراتش در نقاطی که این طرح ها اجرا شده کاملا ملموس است.

مدیر عامل بنیاد علوی بیان کرد در تک تک استان ها حداقل یک منطقه هدف داریم که عزیزان ما و گروه های جهادی طی همکاری که باهم تعریف کردیم با کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی مسئولیت اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان را بر عهده دارد

بنیاد علوی مسئولیت اقدامات محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان را بر عهده دارد