مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-10سياسي

مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی می شوند


گزارش اجرای مصوبات سفرهای شهرستان به صورت مستمر اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی به سردشت، با قدردانی از دستگاه هایی که مصوبات مربوطه را اجرایی کرده اند اظهار داشت: تمام دستگاه های دولتی ملزم هستند مصوبات سفرهای شهرستانی را که نتیجه بررسی های کارشناسی و جلسات متعدد می باشد، اجرایی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در سفرهای شهرستانی به مردم تعهد داده شده و اجرای مصوبات وظیفه دستگاه هاست، تصریح کرد: هیچ مصوبه ای حذف نخواهد شد و دلایل عدم اجرای برخی از مصوبات شهرستانی باید شناسایی و رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی پیگیری جدی برای جذب اعتبارات ملی و اجرای برخی از مصوبات را نیز ضروری دانسته و افزود: اعتبارات ویژه برای اجرای مصوبات شهرستانی کنار گذاشته شده تا مشکلی در روند اجرای مصوبات مشاهده نشود.

معتمدیان همچنین با اعلام اینکه دستگاه ها اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را تسریع کنند، خاطرنشان کرد: تعامل و تلاش دستگاهها جهت پیگیری ملی جذب کامل اعتبارات سال 1400 تا پایان شهریور ماه، بسیار ضروری است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نتایج سفرهای شهرستانی به اطلاع مردم برسد، افزود: گزارش اجرای مصوبات سفرهای شهرستان به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی می شوند

مصوبات سفرهای شهرستانی اجرایی می شوند