مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-10اجتماعي

تلاش مسؤولان سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زوار اربیعن


تا آخرین لحظه برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) تلاش خواهیم کرد و حتی اگر روز اربعین نیاز به ایجاد زیرساختی باشد باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین اظهار داشت: پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین حسینی برای ما افتخار است.

وی افزود: با توجه به اعلام آمادگی مناطق آزاد برای میزبانی از زائران اربعین، منطقه آزاد چابهار به صورت گسترده آماده خدمت رسانی به این زائران است .

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تامین آب مورد نیاز زائران اربعین خاطرنشان کرد: از طریق لوله کشی، تانکر سیار و آب معدنی آماده خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمات رسان یک نماینده ثابت و تام الاختیار در محل مرز میرجاوه و ریمدان مستقر کنند که حدود یک ماه در مبادی ورود و خروج زائران در این مرز ها حضور داشته باشند.

مدرس خیابانی ادامه داد: با اعلام آمادگی همه دستگاه های اجرایی تقسیم وظایف صورت گرفته تا در خدمت رسانی به زائران اربعین در مبادی مرزی استان مشکلی وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه پذیرایی از زائران امام حسین (ع) یک کار مردمی محسوب می شود، افزود: خدمت رسانی به زائران اربعین قطعاً یک کار مردمی است که همه مسئولان باید برای تسهیل این ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مسؤولان سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زوار اربیعن

تلاش مسؤولان سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زوار اربیعن