مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-10سياسي

نقاط عطف انقلاب اسلامی از عاشورای حسینی گرفته شده است


نقاط عطف و قله های انقلاب از عرفان و ایثار رزمندگان، شجاعت و جان فشانی آن ها و توکل و شب زنده داری گرفته تا جدا شدن سر بسیاری از رزمندگان به صورت دقیق از عاشورای حسینی گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت عملیات نصر 7، یادواره شهدای لشکر 29 حضرت نبی اکرم (ص) و آیین تجلیل از فرماندهان و خانواده شهدای عملیات نصر 7، اظهار کرد: استان کرمانشاه حق بزرگی به گردن کشور دارد و هزینه های گزافی برای حفظ انقلاب و ایران اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس پرداخت کرده و به همین دلیل مشکلات و نابسامانی های کنونی شایسته مردم صبور و قهرمان آن نیست.

وی افزود: جوانان این استان بسیار قانع و کم ادعا هستند و بسیاری از آن ها فقط یک شغل از مسؤولان خواسته اند، اما متأسفانه این درخواست حداقلی هم از آن ها دریغ شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان این که با توسل به خداوند متعال تمام توان و انرژی خود را برای خدمت به مردم استان به کارگرفته ام، گفت: ما مسؤولان باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر شهدای گرانقدر انقلاب دچار لغزش و انحراف نشویم زیرا اگر تلاش و خدمت، مخلصانه و در مسیر باری تعالی نباشد، به تعبیر قرآن در هر 2 دنیا خسارت بار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط عطف انقلاب اسلامی از عاشورای حسینی گرفته شده است

نقاط عطف انقلاب اسلامی از عاشورای حسینی گرفته شده است