مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-10سياسي

فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد


110 آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان یزد مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد شجاعان در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف در عزاداری محرم، اظهار کرد: هم اکنون 110 آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورایی استان با رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اطعام و احسان حسینی در استان افزود: رزمایش اطعام و احسان حسینی از روز شنبه مورخ 8 مردادماه مصادف با اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان 5 مهرماه (پایان ماه صفر) ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این رزمایش با اجرای دو طرح اطعام حسینی یعنی تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و احسان حسینی یعنی تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

شجاعان تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح اطعام و احسان حسینی هستند و سامانه چهار رقمی 1811 کمیته امداد در سطح استان نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد

فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزد