مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-10بين الملل

سفیر آنکارا: روابط ترکیه و عربستان به ثبات منطقه کمک کرده است


سفیر ترکیه در عربستان ضمن اشاره به این که روابط ریاض-آنکارا چشم انداز روشنی دارد، مدعی شد که همکاری این دو کشور به ثبات منطقه کمک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فاتح اولوسوی سفیر ترکیه در عربستان با بیان اینکه روابط مستحکم بین آنکارا و ریاض کمک زیادی به ثبات منطقه و تضمین امنیت و ثبات آن کرده است، خاطرنشان کرد: آینده روابط دو کشور بسیار روشن است .

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که اولوسوی در گفت وگوی خود با این خبرگزاری، سفر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به عربستان در 28 و 29 آوریل و همچنین سفر محمد بن سلمان ولی عهد سعودی در 22 ژوئن به آنکارا را رخدادهایی تاریخی توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه بیانیه مشترک صادر شده در سفر ولی عهد سعودی به آنکارا بسیار حائز اهمیت بود، خاطرنشان کرد: این بیانیه میزان همکاری دو کشور برادر و تلاش های انجام شده در جهت تقویت بیشتر روابط را آشکار کرد .

سفیر ترکیه در ریاض اذعان کرد: تعمیق دوستی نزدیک بین دو کشور و روابط مستحکم ترکیه و عربستان سعودی به طور مستمر به تضمین ثبات و امنیت منطقه کمک کرده است .

اولوسوی  ضمن تقدیر از موضع ریاض در تداوم آتش بس در یمن، گفت: ما به برادران سعودی خود در هر فرصتی، محکومیت همیشگی خود را با انواع تهدیداتی که امنیت پادشاهی را هدف قرار می دهد، علاوه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آنکارا: روابط ترکیه و عربستان به ثبات منطقه کمک کرده است

سفیر آنکارا: روابط ترکیه و عربستان به ثبات منطقه کمک کرده است