مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-10سياسي

سردار سلامی درگذشت پدر رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت


فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت پدر سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین انا لله و انا الیه راجعون سلام علیکم؛ درگذشت جانکاه مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی والد گرانقدر جنابعالی – که در زمره پیشکسوتان جهاد و شهادت و سرداران نامدار و مخلص سپاه و بسیج می درخشید – موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار همچون آن برادر عزیز ، ذخیره ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می رود.

این مصیبت جانسوز که در عاشورای حسینی بر خاندان سلیمانی مقدر شد را به بیت شریف و بازماندگان مکرم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای جنابعالی و سایر داغدیدگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین طلب می کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی درگذشت پدر رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت

سردار سلامی درگذشت پدر رییس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت