مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-10سياسي

واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به شهید همدانی


حامد کاشانی، حسین طاهری، محمدحسین پویانفر، حمید علیمی و رضا پناهیان از سخنرانان و مداحان کشور به توهین میرحسین موسوی به شهید حسین همدانی واکنش نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حامد کاشانی، محمدحسین پویانفر و حمید علیمی از سخنرانان و مداحان کشور به توهین میرحسین موسوی به شهید حسین همدانی با انتشار توییت هایی واکنش نشان دادند.

درباره شهادت این سردار بزرگ ایران زمین به دست عوامل رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی تکفیری را در عبارتی شنیع این گونه توصیف کرده است: سزای آن سردار بی افتخاری که به این جنایت اعتراف و مباهات کرد چه بود، جز آنکه جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شود، در حالی که نه آسمان بر او گریست و نه زمین و نه او کمترین نَمی از سابقه پیشین با خود به پیشگاه خداوند برد؛ عبرتی برای بازماندگان تا دریابند که خودکامه در ازای طعمه ای که پیش پای شان می اندازد همه چیز آنان را مطالبه می کند.

و این همه چیز شامل کمترین ظواهر به جا مانده از انقلاب نیز هست، تا این بار کدام نام پرطمطراق را بر خیانت شان سوار کنند.

زهی سعادت که هنوز مورد نفرت و کینه عمله و مزدوران دشمن هستند حجت الاسلام حامد کاشانی از سخنرانان مذهبی در توییتر نوشت: سلام خدا بر مجاهدانی که در راه خدا و دستورات اله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به شهید همدانی

واکنش 5 چهره هیأتی به توهین میرحسین موسوی به شهید همدانی