مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-10سياسي

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران


تفاهم نامه همکاری بین بانک کارآفرین و دانشگاه تهران با هدف «ترویج فرهنگ کارآفرینی» و با محوریت شرکت عصر امین کارآفرین و دانشکده تجارت و مالیه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ طی نشستی با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، دکتر مقیمی رییس دانشگاه تهران و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه تهران و بانک کارآفرین، تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه همکاری های علمی و تخصصی حوزه کارآفرینی و با محوریت شرکت عصر امین کارآفرین و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران امضاء شد.

دکتر بهاروندی در مراسم امضاء این تفاهم نامه با تقدیر از دانشگاه تهران به جهت تلاش برای پیوند میان صنعت و دانشگاه گفت: نگاهی گذارا بر برنامه ریزی های مختلف اقتصادی در ایران از سالهای دور تا کنون نشان می دهد که متاسفانه به آنچه که می خواستیم نرسیدیم و تا رسیدن به جایگاه مطلوب نیز فاصله داریم.

بهاروندی با تاکید بر لزوم تغییر نگاه حکمرانی در اقتصاد، تصریح کرد: به دلیل شرایط فعلی اقتصاد ایران و عدم دست یابی به اهداف و جایگاه های تعیین شده در برنامه های مختلف، نیاز به ایجاد نگاه و رویکردی بنیادی، راهبردی و استراتژیک در دانشگاه ها داریم تا بتوانیم در مسیر کاربردی شدن تئوری های اقتصادی و پیاده سازی آنها در فضاهای کسب و کاری گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران

آغاز همکاری بانک کارآفرین و دانشگاه تهران