مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-10اقتصادي

شهر آفتاب نیروگاه خورشیدی خواهد داشت


به گفته رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان، با ورود دو سرمایه گذار در شهرک صنعتی لوشان نیروگاه خورشیدی در این شهرک ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی محبوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دفتر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: این شغل سخت و پر از استرس است و خبرنگاران با عشق و علاقه خود پا به این عرصه گذاشتند.

وی با بیان اینکه تعامل بین صنعت و خبرنگاران خود به خود موجب ارتقای صنعت می شود، افزود: شفاف سازی در فعالیت های اقتصادی موجب کمتر شدن حواشی و متعاقب آن توسعه صنعت خواهد شد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه تبلیغات هزینه نیست و می تواند منجر به تولیدات و موفقیت بیشتر باشد، گفت: عدم نمایش محصولات یکی از مشکلات و معضلات واحد های تولیدی استان است و رسانه ها در این بخش می توانند به کمک واحد های تولیدی بیایند.

محبوبی با اشاره به تأسیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در سال 1343 افزود: توسعه و ارتقای صنعت و بحث زیرساخت ها دو وظیفه مهم شرکت شهرک های صنعتی بود و در نهایت به نام سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شروع به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر آفتاب نیروگاه خورشیدی خواهد داشت

شهر آفتاب نیروگاه خورشیدی خواهد داشت