مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-10اقتصادي

عوارض نوشیدنی مرگبار / وقتی رسانه ها اسیر دست مافیای مشروب سازی می شوند


«افزایش احتمال به سرطان»، «آلرژی های منجر به مرگ»، «بدخوابی و کابوس» و «اضطراب ناشی از خماری» و از جمله عوارض مصرف مشروبات الکلی هستند، این در حالی است که این موارد به دلیل در اختیار داشتن رسانه های قوی از سوی کارخانه های مشروب سازی، - گروه سلامت خبرگزاری فارس -  متأسفانه ضعف در اجرای قوانین و حرکت معکوس در جهت فرهنگ سازی طی سالیان اخیر، موجب روند روبه رشد مصرف مشروبات الکلی در کشور شده است؛ هرچند در این زمینه آمار دقیقی وجود ندارد، اما شواهد حکایت از کاهش سن مصرف مشروبات الکلی در کشور دارد.

این در حالی است که تحقیقات علمی صورت گرفته اثبات می کند که مصرف مشروبات الکلی بر سلامت مغز تأثیر گذاشته و انسان را در معرض هرگونه حادثه قرار می دهد.

میزان مصرف شدید مشروبات الکلی علاوه بر خماری و آسیب مغزی، ضررهای جبران ناپذیر دیگری نیز بر بدن وارد می کند؛ نکته جالب توجه این بوده که با وجود تحقیقات گسترده در خصوص مضرات مشروب، به دلیل تکاپوی رسانه ای شرکت های مشروب سازی خارجی، رسانه های این کشورها در زمینه پوشش این اخبار عملکرد مثبتی نداشته اند.

حتی با وجود اینکه مصرف مشروبات الکلی با ورزش در تناقض است و سبب کاهش کیفیت و عملکرد ورزشکاران حرفه ای می شود؛ اما در حال حاضر کارخانه های مطرح مشروب سازی خارجی، به عنوان یکی از اصلی ترین حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض نوشیدنی مرگبار / وقتی رسانه ها اسیر دست مافیای مشروب سازی می شوند

عوارض نوشیدنی مرگبار / وقتی رسانه ها اسیر دست مافیای مشروب سازی می شوند