مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-10سياسي

رییسی: نباید اجازه داد کالا و خدمات برای زائر گران شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از فعالان برگزاری راهپیمایی اربعین در تشریح ویژگی های مراسم عظیم اربعین حسینی، - رییس جمهور رییسی با تاکید بر اینکه باید زیارت اربعین، آسان ، ارزان و دلنشین شود، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد عده ای در ایام اربعین کالا و خدمات را برای زائران گران کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه سه شنبه در دیدار با جمعی از فعالان برگزاری راهپیمایی اربعین در تشریح ویژگی های مراسم عظیم اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی اربعین نمادی درخشان برای بقای عاشورا و فرهنگ عاشورایی و بزرگترین اجتماع بشری بر روی زمین است.

رییس جمهور با اشاره به تاکیدات و رهنمود های مقام معظم رهبری بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن جریان عظیم اربعین، اظهار داشت: این مراسم یکی از جلوه های بروز و ظهور جهانی باورمندان به حضرت سیدالشهدا و جبهه مقاومت است و یقین دارم بسیاری از مسایل به برکت اجتماع عظیم اربعین حل خواهد شد.

آیت الله رییسی با تشریح نقش دولت برای تسهیل حضور مردم در مراسم اربعین، تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، در تمام گفتگو ها و دیدار ها با مقامات عراقی، اجتماع اربعین را با محوریت حل مشکلات زائران حسینی، پیگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: نباید اجازه داد کالا و خدمات برای زائر گران شود

رییسی: نباید اجازه داد کالا و خدمات برای زائر گران شود