مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-10سياسي

نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها با جدیت دنبال می شود


رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ماموریت های رییس قوه قضاییه به سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه سفر به استان کردستان، با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

خداییان در این دیدار ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان و امام سجاد (ع) و با ابلاغ سلام ریاست قوه قضاییه، به اقدامات سازمان بازرسی به منظور نظارت بر اجرای قوانین و احصا قوانین اجرا نشده و بر زمین مانده اشاره کرد.

وی با اشاره به ماموریت های رییس قوه قضاییه به سازمان بازرسی پیرامون نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها، گفت: سازمان بازرسی در راستای دستورات رییس قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است و با جدیت دنبال می شود.

خداییان در این زمینه قوانین هوای پاک، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ارتقای سلامت اداری و  قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را به عنوان برخی از مصادیق مورد اشاره قرار داد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف در استان کردستان را مورد تأکید قرار داد و هدف از سفرهای استانی خود را بررسی مسایل استان ها و استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها با جدیت دنبال می شود

نظارت بر اجرای قوانین و تکالیف قانونی دستگاه ها با جدیت دنبال می شود