مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-10سياسي

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال زایی و کار آفرینی موضوع مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد و دستگاه قضایی استان از طریق ظرفیت بسیار خوب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری سعی در رفع مشکلات واحد های تولیدی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهارداشت: حمایت از سرمایه گذاری، اشتغال زایی و کار آفرینی موضوع مهمی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می باشد و دستگاه قضایی استان از طریق ظرفیت بسیار خوب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری سعی در رفع مشکلات واحد های تولیدی و کمک به حرکت چرخهای تولید می کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات واحد های تولیدی کمک به اشتغال جوانان استان و کاستن از مشکلات معیشتی مردم است که تاثیر مستقیمی بر کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری دارد چرا که بیشتر بزهکاری ها به دلیل بی کاری و مشکلات معیشتی خانواده ها صورت می پذیرد.

عتباتی افزود: در این جلسه مشکل سه واحد تولیدی شرکت آرمان پرتو پایدار با اشتغال 330 نفر و با سرمایه گذاری خارجی چهار و نیم میلیون یورویی خارجی با ظرفیت صاردات محصولات، مزرعه علوفه میر سلطانی و شرکت سرزمین میوه های شادمان آروند با سرمایه گذاری خارجی 8 میلیون دلاری و ظرفیت اشتغال 125 نفر که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در آذربایجان غربی

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در آذربایجان غربی