مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-10سياسي

نگاه مجموعه دستگاه های نظارتی در کردستان، حمایتی است


در مجموعه دستگاه های نظارتی استان این روحیه و بلوغ وجود دارد و نگاه آنها نگاه کمک و مساعدت، حمایت و هدایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: یک سال از شروع به کار دولت سیزدهم را پشت سر گذاشتیم، دولت سیزدهم در شرایط در مستر کار قرار گرفت که شرایط بسیار دشوار و مسائل عمده بر زمین مانده و گره های بزرگی وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: به فضل خداوند متعال رییس جمهور با کار شبانه روزی و جهادی الگویی برای مدیران در کشور شدند و تلاش های زیادی برای گره گشایی در کشور صورت گرفت.

وی با بیان اینکه توفیقات خوبی با وجود تمام مشکلات و تحریم ها بدست آمده است، گفت: آنچه ما در استان کردستان باید مد نظر قرار دهیم این است که باید از فرصت دولت سیزدهم و همگرایی و همدلی که بین سه قوه وجود دارد بهره کافی را برای یک حرکت تحولی برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار کردستان اظهار کرد: زمانی می توانیم به توفیق برسیم و برنامه ها را تحقق ببخشیم که با انسجام و برداری کامل کار را جلو ببریم.

وی با بیان اینکه انگیزه خدمت و رویه برادری و انسجام در کردستان حاکم است، گفت: در شورای تامین استان و شورای دستگاه های نظارتی استان همراهی خوبی می بینیم و دلسوزی و محوریت نماینده ولی فقیه در استان و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مجموعه دستگاه های نظارتی در کردستان، حمایتی است

نگاه مجموعه دستگاه های نظارتی در کردستان، حمایتی است