مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-10سياسي

انتقاد عضو شورا از روند اجرای پروژه های عمرانی کرج


عضو شورای شهر کرج بااشاره به پروژه های عظیم مدیریت شهری و لزوم تسریع در روند اجرای آن ها، گفت: در این راستا پل b0 (حصار) و پل b20 (باغستان) در آستانه برگزاری مناقصه است که امیدواریم سریع تر به نتیجه برسد.

- علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با یادآوری وظایف شهرداری در خصوص پیگیری هایی لازم جهت ارائه خدمات به شهر و شهروندان و فراهم آوردن رفاه آنان، گفت: معطل ماندن پروژه بزرگراه شمالی نتیجه کوتاهی شهرداری در وظایف است و این در حالی است که برای توجیه این کوتاهی ها از پروژه بت ساخته و به جای ارائه خدمات شاهد بهانه هایی هستیم که از این نهاد ارائه می شود.

رحیمی با تشریح برخی موانعی که بر سر پروژه بزرگراه شمالی قرار گرفته است، به عدم امکانات لازم در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از کاستی های اتمام پروژه یاد شده، جرثقیل مورد نیاز بود که بالاخره و پس از سه ماه تاخیر به کرج رسیده است.

وی همچنین از ضعف پشتیبانی مالی این پروژه از سوی شهرداری سخن گفت و افزود: حمایت و تزریق مالی به این پروژه مهم در طول سال جاری کمتر از 3میلیارد تومان است و این در روند تسریع و اجرای پروژه به نوعی فاجعه به شمار می رود و نشان دهنده این است که پروژه در اولویت چندم قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا از روند اجرای پروژه های عمرانی کرج

انتقاد عضو شورا از روند اجرای پروژه های عمرانی کرج