مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-10سياسي

اولین پویش تولید و انتشار محتوای سواد رسانه فضای مجازی در خراسان شمالی


رییس سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی از برگزاری اولین پویش تولید و انتشار محتوای سواد رسانه ای فضای مجازی، با محوریت امنیت کاربری و روانی جامعه تحت عنوان «پویش خانه امن من» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز اسماعیل کفاشی، رییس سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: اولین پویش تولید و انتشار محتوای سواد رسانه ای فضای مجازی، با محوریت امنیت کاربری و روانی جامعه تحت عنوان پویش خانه امن من برگزار می گردد.

وی گفت: این پویش توسط سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی با همکاری موسسه فردای بهتر و ادارات و دانشگاه های استان با هدف کلی ارتقا سواد رسانه ای در خانواده، با محوریت امنیت کاربری و روانی در جامعه برگزار می گردد.

رییس سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی افزود: این پویش فرصت مناسبی برای کار در زمینه سواد رسانه ای فضای مجازی در بستر خانواده می باشد.

کفاشی ادامه داد: هدف اصلی پویش ارتقا کمی و کیفی سواد رسانه با محوریت امنیت کاربری و روانی جامعه در بستر شبکه های اجتماعی است.

این مقام مسئول بیان داشت: در این پویش سه کارگاه برگزار می گردد که دو کارگاه آن به صورت حضوری، در تاریخ های 19 و 20 مرداد ماه در سالن حافظ شهرداری بجنورد و کارگاه مجازی آن 22 مرداد ماه با حضور ریاست مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پویش تولید و انتشار محتوای سواد رسانه فضای مجازی در خراسان شمالی

اولین پویش تولید و انتشار محتوای سواد رسانه فضای مجازی در خراسان شمالی