مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-10سياسي

خبرنگاران به ارتقای حوزه فرهنگ کمک کنند/ ارتقای بودجه فرهنگی شهرستان دماوند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز درصد بالایی از تربیت نسل آینده کشور پای رسانه ها شکل می گیرد، گفت: خبرنگاران به ارتقای حوزه فرهنگ کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، محمد خراسانی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به همراه عبدالرضا علی پناه، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل و غلامرضا عبدالله بیگی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند به مناسبت روز خبرنگار در نشستی با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند دیدار و گفت وگو کرد.

عبدالله بیگی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در ابتدای این نشست، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفایش و با عرض خیرمقدم به مدیرکل و معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، از زحمات و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در این شهرستان قدردانی کرد.

در ادامه، هر کدام از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دماوند در این نشست به بیان دغدغه مندی و مطالبات خود در حوزه کاری و فعالیت های رسانه ای در این شهرستان پرداختند.

  علی پناه، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در ادامه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: بزرگترین خبرنگار عالم حضرت زینب (س) بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران به ارتقای حوزه فرهنگ کمک کنند/ ارتقای بودجه فرهنگی شهرستان دماوند

خبرنگاران به ارتقای حوزه فرهنگ کمک کنند/ ارتقای بودجه فرهنگی شهرستان دماوند