مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:422022-08-10سياسي

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روز گذشته فوتی جدید ناشی از کرونا نداشتیم، گفت:در سه شهر قاین، خوسف و بشرویه نیز بیمار جدید کرونایی شناسایی نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بر اساس آخرین آمار از وضعیت بیماران کرونایی در خراسان جنوبی (مربوط به عصر روز هجدهم مردادماه) 40 بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی بیان کرد: این تعداد بیمار با انجام 99 آزمایش مولکولی و سریع کرونا شناسایی شده است.

شریف زاده با اشاره به اینکه از این تعداد بیماران 17 نفر مربوط به شهرستان بیرجند بوده است، افزود: خوشبختانه در شهرستان های قاین، بشرویه و خوسف بیمار جدیدی شناسایی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر 50 بیمار با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی خراسان جنوبی بستری هستند، بیان کرد: از این 50 بیمار تعداد 44 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل کرونای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متأسفانه 13 نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: تعداد فوتی های ناشی از کرونا در خراسان جنوبی همچنان هزار و 477 نفر است و فوتی جدید ثبت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی

روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی