مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-10اجتماعي

دستورالعمل های بهداشتی موکب های اربعین در شرایط کرونایی امسال


دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط موکب های اربعین در شرایط کرونا گفت: فاصله بین زائران هنگام استراحت در موکب باید حداقل 2 متر باشد و تجهیزات موکب روزانه گندزدایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، اربعین امسال بدون محدودیت در تعداد زائران برگزار می شود و زائران ایرانی هم می توانند در کنار زوار عراقی در ایام اربعین به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شوند.

برای اربعین سال جاری بیش از 2 هزار و 500 موکب اعلام آمادگی کرده اند تا در ایران و عراق به زائران خدمات ارائه دهند که در این بین با توجه به ادامه شیوع کرونا در منطقه، موکب های اربعینی هم باید به برخی دستورالعمل ها توجه داشته و آن را برای سلامت زائران اجرایی کنند.

یوسف افضلی، دبیر کمیته اسکان و تغذیه ستاد مرکزی اربعین در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام اربعین اظهار داشت: به منظور به حداقل رساندن خطر ابتلا به کرونا نه تنها زائران بلکه موکب داران نیز باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

بر همین اساس، شست وشوی منظم کامل دست ها با آب و صابون یا استفاده از ضدعفونی کننده در موکب ها باید فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل های بهداشتی موکب های اربعین در شرایط کرونایی امسال

دستورالعمل های بهداشتی موکب های اربعین در شرایط کرونایی امسال