مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-10بين الملل

حسین شریعتمداری: مذاکرات وین بی نتیجه مانده است


آمریکا می گوید از آنجایی که توافق هسته ای به تصویب کنگره نرسیده است، نمی توان تضمین داد که رییس جمهور بعدی آمریکا (و یا همین رییس جمهور فعلی در مقاطع بعدی ) آن را نقض نکند! خُب، - آمریکا می گوید از آنجایی که توافق هسته ای به تصویب کنگره نرسیده است، نمی توان تضمین داد که رییس جمهور بعدی آمریکا (و یا همین رییس جمهور فعلی در مقاطع بعدی ) آن را نقض نکند! خُب، چگونه می توان به توافقی با این ویژگی تن داد؟ و مدعیان اصلاحات با حمله به دولت از منافع کدام طرف چالش حمایت می کنند؟! حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از بی نتیجه ماندن مذاکرات وین خبر داد.

او نوشت: برخلاف آنچه مقامات و رسانه های غربی اعلام می کنند و در داخل کشور توسط شماری از مدعیان اصلاحات و اعضای دولت قبلی تکرار می شود، تا کنون مذاکرات وین به هیچ نتیجه ای که تضمین کننده منافع ملی کشورمان و مخصوصاً تامین کننده انتفاع اقتصادی ایران باشد، نرسیده است و مذاکرات درباره چهار محور اصلی، کماکان بی نتیجه مانده است.

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: 1- نگاهی - هرچند گذرا- به اخبار و رویدادهای داخلی و خارجی درباره مذاکرات وین، به وضوح حکایت از آن دارد که آمریکا و متحدانش با هماهنگی جریان غربگرای مدعی اصلاحات در داخل کشور تلاش گسترده و مشترکی را برای وادار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین شریعتمداری: مذاکرات وین بی نتیجه مانده است

حسین شریعتمداری: مذاکرات وین بی نتیجه مانده است