مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 06:522022-08-10حوادث

دستگیری قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک روز عاشورا در یک عملیات غافلگیرانه در مشهد مقدس دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بهنام نظری بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع قتل مرحوم علیرضا مزرعه ف جهانگیر در شانزدهم تیرماه امسال در شهر اراک با سلاح گرم(در خیابان هپکو) که موجب تشویش اذهان عمومی شده بود بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: با تحقیقات صورت گرفته دو نفر قاتل با هویت های محمد مولوی و مهدی امراللهی شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد نامبردگان اکنون در مشهد مقدس به سر می برند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: با اخذ نیابت قضایی، تیمی از مامورین پلیس آگاهی برای دستگیری اعزام و پس از 48 ساعت کار شبانه روزی و با استعانت از علی بن موسی الرضا در تاریخ 17 مردادماه مصادف با روز عاشورا و علیرغم ماموریت انتظامی برقراری امنیت عزاداران حسینی در استان تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به خراسان رضوی اعزام و با همکاری و معاضدت نیروی انتظامی خراسان رضوی متهمین دستگیر و به استان مرکزی برای ادامه تحقیقات دلالت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد

دستگیری قاتلان فراری خیابان هپکوی اراک در مشهد