مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 06:472022-08-10اجتماعي

دست و پا زدن های آخر شورای شهر برای حفظ ته مانده ریه های شیراز


شورای شهر شیراز در حالی برای حفظ و صیانت از باغات قصردشت مصوباتی را به تصویب رسانده است که از محدوده گسترده باغات قصردشت تنها حدود هزار هکتار باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، این روزها که گرمای طاقت فرسای هوا نفس مان را بند آورده و از سویی آلودگی هوا شرایط تردد در سطح جامعه را برایمان دشوار کرده است، گذری در کوچه باغ های قصردشت و تنفس اب و هوای مطبوعش ارزش این باغ ها را بیش از هر زمان دیگری آشکار می کند.

  درختان کهنسالی که نقش اکسیژن رسانی به شهر شیراز را ایفا می کنند و به نوعی به عنوان شش های تنفسی شهر تلقی می شوند.

  همان درختان سرسبزی که دیرزمانی است دستخوش سوء استفاده ها قرار گرفته و آهسته آهسته آب رفتند و جای خودشان را به ساختمان های سر به فلک کشیده دادند تا با خشکیدنشان روند اکسیژن رسانی کمتر شود.

  تا کنون گزارش های مختلفی از شرایط فعلی باغات قصردشت منتشر کرده ایم و در این گزارش با یکی از اعضای شورای شهر به گفتگو پرداخته ایم و در گزارش آتی در یک بازدید میدانی این موضوع را به تصویر خواهیم کشید.

  شهرداری در تغییر کاربری باغات به نفع استفاده عمومی اقدام قابل توجهی نکرده است عضو شورای شهر شیراز در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، اظهار داشت: کمیسیون معماری و شهرسازی پیگیر مصوبات شورا در حوزه باغات است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست و پا زدن های آخر شورای شهر برای حفظ ته مانده ریه های شیراز

دست و پا زدن های آخر شورای شهر برای حفظ ته مانده ریه های شیراز